Nivel avansat de reparatii
Daca repari un smartphone sau o tableta care nu a putut fi reparat de firmele de reparatii telefoane ale competitorilor tai, o sa fii in avantaj. Vestile bune se imprastie repede si o sa beneficiezi de ele tu si afacerea ta. Oamenii iubesc locurile care le rezolva problemele.
In multe cazuri, clientii sunt dispusi sa isi scoata din buzunare sume mare de bani din cauza obsesiei fata de telefonul actual. Ei urasc sa isi achizitioneze unul diferit. Considera acest lucru o provocare de a repara telefonul.
Automatizarea
Daca vrei ca service-ul tau GSM sa fie profesional, automatizarea integrala sau partiala a procesului de reparatii este necesara.
Publicitatea offline
Inca mai exista un numar mare de oameni care nu sunt online si prefera metodele clasice de comunicare. In mod normal, aceasta este partea mai in varsta a populatiei care, in general, nu isi poate rezolva problemele minore pe cont propriu.
Prin urmare, publicitatea offline pentru o firma de reparatii telefoane Piatra Neamt ieftin este la fel de importanta pentru a putea transmite informatia la aceasta parte demografica de asemenea. Poti folosi pliante, postere, etc. pentru a transmite infomatia audientei locale. Mereu verifica care metoda publicitara este mai eficienta si utilizeaz-o frecvent.
Nu conteaza cat de rapida si eficienta este afacerea ta, nu vei avea clienti pana cand incepi sa o promovezi publicitar.
Publicitatea online
Majoritatea oamenilor cauta servicii online iar prin urmare prezenta online este necesara pentru orice service GSM care vrea sa atraga clienti. Incearca sa iti promovezi afacerea pe Google, Facebook, Youtube, Instagram etc. Acestea te vor ajuta sa transmiti infomatia la un numar mare de oameni. Trimite afacerea ta la alte afaceri locale si publica reclame pe site-uri pentru a creste sansele de a obtine mai multi clienti.
Este foarte important sa ai prezenta online, precum a afirmat si Bill Gates: „O sa existe doar doua tipuri de afaceri: cele cu prezenta pe Internet si cele care nu sunt afaceri deloc”.
Facilitati remarcabile
Clientii trebuie sa primeasca anumite facilitati pe care competitorii rar le ofera. Clientii trebuie sa aiba un motiv sa te aleaga pe tine dintre ceilalti competitori. O modalitate este de a oferi servicii de livrare cu preturi accesibile pentru a salva timpul pretios al clientilor tai. Ar trebui sa te gandesti mereu la noi idei pentru a-ti impresiona clientii. Poti sa le trimiti sfaturi utile despre telefoane mobile ocazional ca sa te asiguri ca nu uita de firma ta de reparatii telefoane.
Satisfactia si feedback-ul clientilor
Sa le ceri clientilor tai feedback o sa te ajute sa afli cum ti-au evaluat serviciile. Este important sa stii ce crede clientul,pentru a putea imbunatati lucrurile la care mai ai de lucrat. In final, clientul este cel care trebuie sa primeasca servicii satisfacatoare pentru banii pe care-i plateste.
Cea mai puternica forma de publicitate este cea a recomandarilor verbale. Nimic nu poate sa intreaca puterea cuvintelor. Prin urmare, este foarte important sa iti mentii clientii satisfacuti pentru a avea o clientela in crestere. Mai mult, daca clientul observa ca ai imbunatatit serviciile ca urmare a feedback-ului sau, reputatia acestui service GSM va creste mai mult.