Ca nu s-a mai investit nimic in caile ferate romane de vreo 30 si ceva de ani, stiam. Ca CFR-ul este o gaura bugetara in care intra bani pentru plata angajatilor si mult mai costisitorilor directori si directorasi complet neperformanti si care au prin un loc caldut la stat datorita pilelor si spatelui pe care il au, stiam. Iata ca se pare ca a inceput sa vina si nota de plata pentru toate acestea. MAi jos am adunat o colectie de articole cu perfoemantele CFR-ului doar in ultimele 30 de zile, se pare:
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/doua-trenuri-de-marfa-s-au-ciocnit-la-fetesti-intarzieri-ale-trenurilor-de-calatori-de-pana-la-420-de-minute-din-cauza-furtunilor-1614759
https://www.g4media.ro/ziua-si-deraierea-pe-linia-de-tren-spre-litoral-trafic-feroviar-blocat-pe-linia-bucuresti-constanta-dupa-o-noua-deraiere-a-unui-tren-marfar.html
https://ziare.com/stiri/tren/cosmar-copii-tren-blocat-fundulea-cfr-apa-1692607
https://ziare.com/stiri/tren/alcoolemie-mecanic-locomotiva-tren-fetesti-1692634
In astfel de conditii, daca aveti nevoie sa circulati cu trenul in Romania, e bine sa plecati pregatiti (apa, mancare baterie) pentru cel putin inca 10-15 ore in plus de drum decat cele estimate. Si nu ar strica probabil si o asigurare (fara gluma).